3 Nisan 2008 Perşembe

Film: [Rec]

Bizim vizyonda gösterime girer mi bilinmez, bugün bir film izledim. Film hakkında bilgi vermek yerine fikirlerimi belirteceğim, pek leziz olmuş. Tamam belki leziz doğru kelime değildi, çünkü vahşi bir film. Fakat başarılı, türünün güzel örneklerinden (hatta türünü bir adım ileri götürdüğü söylenebilir). İster müzikte ister sinemada, türü ne olursa olsun başarılı eserlere bir şans vermek lazım.

Ben filmi evde izledim ancak zaman zaman gerildiğim oldu ki gerilimin kaçınılmaz olduğu sahneler var. Sinemada izlense ne gibi sonuçlar olur bilmiyorum, diyecektim ki Youtube'da bu filmin galasında seyircilerin tepkilerini kameraya almışlar. Kitle halinde meksika dalgası gibi zıplıyor millet. İspanyolca olması da ayrı bir güzellik bence. Dilin ve kültürün etkileri zaman zaman görülüyor filmde.

Velhasılkelam, gerilmek istiyorsanız hiç çekinmeden izleyin.

Hiç yorum yok: