3 Nisan 2008 Perşembe

Güncel: Ekonomi

Efendim tanıyan tanır bilen bilir, az buçuk ekonomist oluyorum ben. Hani ekonomiye büyük bir aşk beslediğim söylenemez belki ama madem vazifemizdir, konu hakkında iki gıdım bir şey yazayım dedim. Belki birilerinin işine yarar.

Amerikanın faiz indirimleri ve yaptığı diğer yardımlar küresel ekonominin kan kaybını durdurmuyor, takip edeniniz varsa bilir. Bizim ekonomimiz her ne kadar genel olarak dünyada yaşanan bu sarsıntılardan etkilenmiyor gibi görünse de, borsanın 50000'lerden 39000'lere düşmesi ve doların ip atlar gibi dalgalanması aslında ciddi sinyaller veriyor. Sağ olsun, yapılan hataları ve yanlışları gizlemekte pek başarılı bir hükümetimiz var. Dünyada yaşanan ekonomik çalkantıya karşı hiç tedbir almıyorlar, haberiniz olsun.

Sonuç olarak şu an yaşanan hayvansal boyuttaki kayıpların acısı birkaç ay sonrasından itibaren 2008 boyunca ortaya çıkacaktır. Aslında şimdiden ortada...

Neyse bu kadar yeterli sanırım.

Hiç yorum yok: