5 Haziran 2008 Perşembe

Dizi: Prison Break

Lost'u büyük bir keyifle izleyen bir seyirci olarak, Prison Break'e de bir şans vermek istedim. Nihayet geçtiğimiz haftalarda ilk sezonu edindim ve izlemeye başladım. Bugün itibariyle üçüncü sezonu seyretmeye başlamış bulunuyorum. Yorumlarım? Aslında dizi meraklısı bir insan değilimdir, özellikle televizyondan takip etmek zor gelir bana, bu yüzden istediğim zaman izleyebilmek adına bilgisayar kullanırım. Çoğunuzun da böyle yaptığına eminim, neyse uzatmayalım, izleyen kişiyi rahatlıkla içine çekebilecek bir kurguya ve zekice tasarlanmış olaylar dizisine sahip Prison Break.

İzlemenizi öneririm, tabii hala izlememişseniz...

Ha bu arada, dizinin başrol oyuncusu Wentworth Miller, 2 Haziran doğumlu ve dolayısıyla ikizler burcu imiş. Anladın sen onu okuyucu :P

Hiç yorum yok: