18 Haziran 2008 Çarşamba

Web: www.hd-bits.ro - HD Torrent Sitesi

Aradığınız bir şeyi internette bulmanın birkaç yolu vardır, bunlardan biri de Torrent paylaşımıdır. Bilmeyenler için biraz meşakkatli bir konudur, o yüzden bildiğinizi varsayarak doğrudan konuya gireceğim.

Güzel bir bilgisayar sisteminiz varsa film izlemek de keyif olur, ancak artık DVD kalitesinde görüntüler standart olarak biraz geride kalıyor. Son zamanlarda HD filmler yaygınlaşmaya başladı, HD'nin ne olduğunu önceki bir yazımda anlatmıştım.

www.hd-bits.ro , sadece HD kalitesinde torrentler sunan bir web sitesi. Gold statüsüne ulaşan torrentleri indirerek ratio'nuzu hiç bozmadan hatta sadece upload hanesine yazılan transferler yapmanızı sağlayan, oldukça güzel bir site. Belgesellerden filmlere ne ararsanız mevcut. Hatta bizim Höst dizisini bizzat yayınlıyorum orada, bulup gurur duymanız da mümkün :)

3 yorum:

deniz dedi ki...

mrb iyi gusel bi sitede son iki gundur sorun yaşıyorum siteye giremiyorum artı dosya indirme de durdu anlıyamadım ratiomda 1.650 falandı bu konuda yardımcı olursan sevinirim tşkler

Unknown dedi ki...

peki hocam sizden www.hd-bits.ro davetiyesini istesem bi güzellik yaparmısınız..? achilliusee@hotmail.com

Ekorkmaz dedi ki...

merhaba,

eğer davetiyeniz varsa talibim,istediğiniz sitelerden ratio gösterebilirim.