17 Ekim 2009 Cumartesi

Alet Edevat: Nokia 1209

Avea'nın yaşattığı saçmasapan bir teknik arıza sebebiyle, hattımı 3G desteklemeyen bir telefonda kullanmak zorundayım, yoksa sinyal almıyor. Ne zaman düzelir bilmiyorum, sorunun benden kaynaklanmadığına eminim.

Neden bunu anlattım, çünkü bahsettiğim 3G desteklemeyen telefon Nokia 1209. Yanda resmini gördüğünüz gudik cihaz. Yapabildiklerine kıyasla, yarısı boyutunda olması gerekiyordu, çünkü konuşmak ve mesaj yazmaktan başka bir işe yaramıyor. Hatta mesaj yazmaya bile yaramıyor.

İçindeki sistemde yazılım hataları var, durduk yere kapanıyor, tuşları mısır patlatıyormuşum gibi ses çıkarıyor, gece kullandığımda ekranın ve (belki tuhaf gelecek ama) tuş takımının ışıkları gözümü alıyor. Daha da tuhaf olan, telefon adeta ışık saçıyor. Mesaj yazmak tam bir işkence. Ekranı çok da ufak olmamasına rağmen, devasa yazı tipi sayesinde ekrana ancak birkaç kelime sığıyor.

Tamam bu saydıklarım normal ama bundan 10 sene öncesine göre. Şu an artık normal değil. Q-klavyesi olan ve internete bağlanabilen bir telefondan buna geçtim, ve "yeni mesaja yer yok" diyerek bana gelen mesajı yok eden bu cihaza karşı öfkeliyim. Kusuruma bakmayın.

Orijinal ve garantili olarak aldım. 70 TL ödedim. Tamam biliyorum 70 ama... bu kadar da olmaz ki?

Hiç yorum yok: