17 Ekim 2009 Cumartesi

Muhtelif: 3G belası. Merak etmiyor musun?

Kalitesi nedir, faturası nasıldır, henüz hiç bulaşmış değilim bu 3G işine. Ancak bir önceki yazımda yazdığım gibi, şöyle bir sorunum vardı. Telefon ekranımda, sinyal çubuklarını görsem de yanlarında anten resmi değil, 3G yazısı vardı (ki normalde anten resmi vardır bilirsiniz). Sinyal alıyormuş gibi gözükse de, çekmiyordu. Ulaşamıyor, ulaşılamıyordum.

Üç gün böyle sürdü. Geçer diye bekledim. Avea'ya mesaj attım, "Sıkıntınızı müşteri hizmetlerini arayarak giderin gari" şeklinde e-mail attılar bana. Bu esnada, yine bir önceki yazımın yıldızı olan Nokia 1209 ile cebelleştim.

Tam çıldırmak üzereyken, "Ulan bu telefonlarda 3G özelliği kapatılamıyor mu ki?" diye düşündüm. Araştırdım. Buldum.

Böyle bir sorun yaşayacak olursanız (Nokia telefonlarda), Araçlar > Ayarlar > Şebeke menüsüne girin, ve Şebeke Modu'nu "Çift Mod" yerine GSM seçin. Sıkıntınız geçecektir. Benim geçti. "Oh be"!

Hiç yorum yok: