22 Kasım 2010 Pazartesi

Oyun: Batman Arkham Asylum

Ne güzel komşumuzdun sen akut faranjit. Geçmiş olsun dileklerinizi esirgemeyiniz diyerek yazıma başlıyorum. Nihayet Batman hayranlarını tatmin edecek, zevke getirecek, doyuma ulaştıracak (bunun sonu nereye gidiyor? :D) bir oyunla karşı karşıyayız.

Batman Arkham Asylum, sadece Batman fanatiklerini değil, aksiyon ve platform karışımı oyunlardan hoşlananları memnun edecek kadar güzel bir oyun olmuş. Bir yandan hikayeyi takip ederken, diğer yandan etrafa saçılmış küçük bulmacaları çözmek ve detayları keşfetmek oldukça keyifli.

Unreal Tournament 3'ün grafik motorunu kullanan ve hakkını veren, cıvıl cıvıl hatta vıcık vıcık capcanlı grafikleriyle Batman Arkham Asylum, PC'de olduğu kadar PS3'te de keyifle oynanabilecek bir oyun (nitekim ben PC'de oynarken, özellikle Scarecrow bölümünde God of War lezzeti aldım ve bir PS3 oyunu oynar gibi oldum).

Notum 10 üzerinden 8'dir. Hatta Batman hayranları rahatlıkla 9/10 not verebilir.

Hiç yorum yok: