6 Ağustos 2008 Çarşamba

Muhtelif: Bu adam ne yapıyor?

Biliyorum ki içten içe kendinize şu soruyu soruyorsunuz: "Bir Tayfun Tuna vardı, ne oldu ona? Ne yapıyor acaba şu an?" Evet bu soru beyninizi kemiriyor, uykularınız kaçıyor. Nihayet gönlünüze su serpmeye geldim, işte türlü türlü uğraşlarım:

Sinema: Höst'ün son sezonu devam ederken, bir yandan da "Few Days of Absolute Solitude" adlı belgeselim üzerinde çalışıyorum. Tam olarak belgesel denemez aslında, daha çok hoş görüntülerden meydana getirilen klipsel bir seyirlik.

Müzik: Muhayyile grubu adı altında müzik çalışmalarım devam ediyor. Bu çalışmaları bir gün bir albümde toplamayı, veya başkaları tarafından kullanılmak üzere satmayı düşünüyorum.

Edebiyat: Yeni bir hikaye yazmaya başladım ancak henüz fazla ilerleme kaydedebilmiş değilim. Bunun sebebi yazacağım hikayenin ana karakteriyle bütünleşememiş olmam; yazabilmek için kendimi onun yerine koymalıyım ancak şu sıralar kendimi ancak kendi yerime koyabiliyorum, bencilim.

Tasarım: Kafamda tasarladığım ve içinde yaşamaktan büyük bir zevk duyacağım bir evi üç boyutlu ortamda tasarlıyorum. Bugün inşaat bitti, sıvaya başladım :P

Yaşantı: Kendime uygun işi bulmaya çalışıyorum... Günler çabuk geçiyor. Bir miktar yalnızlık var, ziyanı yok. Şimdilik bu kadar...

Hiç yorum yok: