28 Ağustos 2010 Cumartesi

Web: ScrollyFox

Firefox'a eskiden ısınamamıştım, itiraf ediyorum. Siteleri abuk subuk görüntülerdi, bazı siteler işlemiyordu bile; "Bunun nesini övüyorlar?" derdim. Eskiden dedim ya, Firefox'a yeniden şans verdim ve şimdi paşa gibi bir web görüntüleyicisi olmuş.

Firefox'u yeterince övdükten sonra, eklentilerini de övmemek olmaz. Geçen gün yemek yiyordum ama aynı zamanda bir siteyi görüntülemek istiyordum önümde açık olan laptop üzerinden. "Yok mu elimi sürmeden siteyi ekranda usul usul aşağı kaydıracak bir eklenti?" diye sordum, Mozilla'nın sitesinden eklentilere bakınırken birkaç dakika içinde aradığımı buldum.

ScrollyFox, uzun ve yorucu sayfaları baştan aşağı okuma konusunda sizlere büyük bir iyilik yapıyor ve sayfayı yavaş yavaş aşağı kaydırıyor. Size de sadece, elinizi sürmeden ekrana bakmak ve dilediğiniz yazıları okumak kalıyor.

Firefox kullanıcısı mısınız? Hemen bu eklentiyi edinin:

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/51742/

Hiç yorum yok: