26 Kasım 2008 Çarşamba

Muhtelif: Romantikler ve Diğerleri

Sen benden giderken ben de senden gittim, giderken de seni yanımda götürdüm haberin yok... Ben ne saçmalıyorum? Sadece girizgah eyledim.

Bu gibi satırlara rastlayabileceğiniz binlerce blog var. Genellikle bayanlar tarafından yazılır böyle bloglar, hatta yanlarına yaygın olarak kırık kalp, melek kanatlı masum kız fotoğrafları koyulduğu görülür.

Bu tür blogları yazan bayanlar genellikle kendilerinin fotoğraflarını mümkün mertepe tepeden çekerler; fotoğrafın kontrastıyla oynayarak yüzlerini bembeyaz, burunlarını görünmez yaparlar (Burun deliği iki tane nokta olarak gözüküyor öyle olunca, çok da komik oluyor buradan duyurulur).

Bunları ilk tespit eden ben değilim elbet, bahsettiğim şeyler nasıl da gözünüzün önünde canlanıverdi değil mi?

Bir de biz erkeklere derler, "Hepiniz aynısınız" diye...

Hiç yorum yok: