25 Aralık 2009 Cuma

Albüm: Every Man For Himself (Hoobastank)

Dün Gebze'de konaklamakta olduğum otel odasında, elimde hayal bir gitarla müziğe ritim tutarak dolandım durdum. Hayır, deli değilim, en azından psikolojik bir vaka olmaktan uzağım. Sadece yerimde durmama engel olacak nitelikte, kıpır kıpır şarkılarla dolu bu albümü bir kez daha dinledim, yine çok keyif aldım ve şimdi size bu albümden bahsetmek istiyorum.

Aslında "Every Man For Himself" Hoobastank grubunun son albümü değil, lakin bugüne kadar ortaya koydukları en şahane albüm olduğunu düşünüyorum (ve son albümlerini de o kadar iyi bulmadığımı itiraf ediyorum). Keyifli ritimler ve muhteşem melodilerle dolu "Every Man For Himself" albümünü, Rock ve Pop müziğe ucundan kıyısından bile ilgi duyan tüm insanlığa tavsiye ediyorum. İlaç niyetine.

Hiç yorum yok: