6 Şubat 2010 Cumartesi

Oyun: Mass Effect 2

Bazı bilgisayar oyunları vardır, vakit geçirmek için oynarsınız. Bazı oyunlar vardır ki, onlar bir oyundan ziyade hayatınızda yer eden bir yaşam tecrübesi olurlar. Mass Effect serisi, çoğu kimse için ikinci söylediğim kategoriye girer. Oyunun nasıl bir şey olduğunu anlatmayacağım ama dumanı üstünde bir saatlik oynama tecrübemle fikirlerimi söylemek istiyorum.

Oyun başlarken, henüz bitirmiş olduğum ilk oyunun kayıt dosyalarını kullanarak birtakım olayları kaldığı yerden devam ettirmesi özelliği beni mest etti, yeni bir özellik olmasa da çok hoş. Kontroller biraz değiştiğinden alışmam gerekti fakat çok zorlanmadım. Grafikler iyice coşmuş, özellikle ilk oyunda mal gibi bakan suratlardaki ifadeleri geliştirip daha insancıl hale getirmeleri harika olmuş, artık iyiden iyiye film izler gibi oluyorsunuz.

Mass Effect, yer yer kontrolü ele geçirdiğiniz ve çoğu zaman keyifle seyrine daldığınız "Film gibi oyun"lardan biriydi. Mass Effect 2, her açıdan her şeyi birkaç adım daha öteye götürmüş görünüyor.

Oynamak için sabırsızlanıyorum ama uyku vakti. Uyumak da lazım!

Hiç yorum yok: