5 Nisan 2010 Pazartesi

Muhtelif: Daniskanın Rezaleti!

Eğer bir sanatçıysanız veya sanatın herhangi bir dalıyla uğraşıyorsanız (ikisi arasındaki farka dikkatinizi çekerim), "yaratıcı fikir" sözüyle ne demek istediğimi anlarsınız. Hani olur ya, hayatta bazen uğraş verdiğiniz alanda aklınıza çok güzel bir fikir gelir ve onu gerçekleştirmeye çabalarsınız, ta ki o fikrin başkaları tarafından hayata geçirildiğini öğreninceye kadar.

Uzunca süredir bir bilimkurgu hikayesi üzerinde çalıştığımı söylemiştim. Ne yazık ki bir "Yapıldı oğlum o!" durumuyla karşı karşıya kaldım. Bu sebepten dolayı, Döngüsel Sürgün isimli projemi ikinci bir emre kadar askıya alıyorum. Belki gerekli motivasyonu bulduğumda devam ederim, ya da gönüllü sinemacı arkadaşlara dizinin ilk bölümünün senaryosunu verebilirim.

Son olarak, fikrimin daha önce kullanıldığını vakitlice öğrenmeme vesile olan Efe Aydal'a buradan teşekkür ediyorum. Projede ilerledikten sonra böyle bir gerçeği öğrenmek, daha büyük bir çöküntüye sebep olabilirdi.

Eh... Demek ki neymiş, daha da yaratıcı olmak zorundayım!

2 yorum:

Ragnor dedi ki...

Terminolojide buna "simpsons did it" paradoksu diyoruz. Özetle bütün fikirler zaten kullanılmıştır. Mesele aynı hikayeyi anlatırken kendi tadını ekleyebilmekte ki bunu yaparsın sen önceki işlerine bakarak söyleyebiliyorum bunu.

TayfunTuna dedi ki...

Bu konuda genellikle seninkine benzer yorumlar aldım, o yüzden tamamen iptal etmedim projeyi :) Gerekli ekip, ilham ve organizasyon şartları oluştuğunda harekete geçerim...