14 Nisan 2010 Çarşamba

Muhtelif: Yeni Oyun Duyurusu

Bilmeyenler için söyleyeyim; ben eskiden bilgisayar oyunu yapardım. Yapmaya çalışırdım yani, üç beş eğlenceli bir şey yapmıştım. Şimdi telefonların da Flash platformunu desteklemesiyle, yeniden küçük ve mütevazı bir oyun yapmaya karar verdim. Daha önceden, buzul çağı yaşayan bir dünyada sağ kalmayı başarmış bir adamın macerasını anlatan bir oyun yapmış ve "Soğuk Hayat" ismiyle yayınlamıştım. 

Şimdi aynı oyunu baştan yapıyorum fakat bambaşka bir tarzda. Metin bazlı macera (Text Adventure) formatında hazırladığım oyunun ilerleyişi tamamen yazılı olarak sunulacak. Siz de seçimler yapacak ve ilerlemeye çalışacaksınız. Oyunu mobil platform için hazırlasam da, bilgisayarda da oynamanız mümkün olacak. Şimdilik üzerinde çalışıyorum, geliştiriyorum, eğleniyorum. Yaşasın Flash, yaşasın ActionScript.

Hiç yorum yok: