24 Mayıs 2010 Pazartesi

Muhtelif: Fotografium.com'dan Alışveriş

İnternet üzerinden alışverişlerimde olumlu sonuç aldığımda bunu sizlerle paylaşmayı uygun görüyorum. Önceki yazımda incelediğim yeni fotoğraf makinem Panasonic-Lumix FZ38'i alırken detaylı bir fiyat araştırması yaptım ve daha önce de karşılaştığım Fotografium'dan satın almaya karar verdim. Memnun kaldığım bu alışverişten bahsetmek istiyorum.

Fotografium, sadece görüntüleme ürünleri (fotoğraf makineleri, video kameralar ve teleskoplar) ve onların aksesuarları üzerine yoğunlaşmış bir alışveriş sitesi. İnternet üzerinde bulabileceğiniz en uygun fiyatları sunan sitelerden biri olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Yaklaşık 1050TL'ye bulunan FZ38'i 980TL peşin fiyatla, hatta Worldcard'a özel 3+3 taksitle 930 liraya aldım. 10%'dan fazla bir fiyat farkından bahsediyoruz.

Bunun yanında, siparişin hemen ertesi gün teslim edilmesi ve yanında taşıma çantası hediye edilmesi de işi ne kadar ciddiye aldıklarını gösteriyor.

Fotografium'a buradan teşekkür ediyorum. Fotoğraf çekmeye devam!

Hiç yorum yok: