26 Mayıs 2010 Çarşamba

Muhtelif: Muhteşem Fiyatlar

Durun! Ele avuca gelir bir özelliği olmayan sıradan bir dizüstü bilgisayara 1500 TL vermek üzere olduğunuzun farkında mısınız? Çok önceleri keşfettiğim lakin alışveriş etme cesaretini henüz bulduğum İstanbul Bilişim A.Ş, televizyon ve notebook laptop konusunda güzel fırsatlar sunuyor. Sonuç olumlu, alışverişimden memnun kaldım ve bu satırları yeni notebook bilgisayarımdan yazıyorum.

Peki ne aldım? Acer Aspire 7720. Özellikleri, Intel Core 2 Duo 2.2GHz, Nvidia 8400GS Ekran kartı, 3GB DDR2 bellek, 17" geniş ekran (17 inç ekranlı laptop kolay bulunmaz!), 320GB HDD, Blu-Ray disk okuyucu vs...

Peki ne kadara aldım? Sadece 1000TL! Şaka mı bu? Hayır değil. Reklam da değil yahu, iyiliğiniz için anlatıyorum.

İşin sırrı şu; İstanbul Bilişim firması doğrudan fabrika çıkışlı veya üretimden kalkmış "outlet" ürünleri, değerinden daha düşük fiyatlarla satıyor. www.istanbulbilisim.com.tr adresine girip Outlet Center bölümünden, düşük fiyatlı ürünleri inceleyebilirsiniz.

Sipariş iki günde elime geçti, taşıma çantası hediye etmeleri de ayrı bir güzellik oldu. Bir başka karlı alışveriş daha!

Hiç yorum yok: