13 Ekim 2008 Pazartesi

Film: Köygöçüren

Bir süre ortalarda yoktum evet, bazen iyi geliyor ortadan kaybolmak. Bu naçizane süreç içerisinde akraba ziyareti için köye gittim. Malum, bizim köy doğal bir film seti, arkadaşım Mehmet'i de çağırdım. Bu kez sınırlarımızı zorlayarak o köyde, iki kişi olarak kendi başımıza çektiğimiz en ilginç filme imza attık.

 Köygöçüren, mağdur köylülerin yardımına koşan bir cengaverin hikayesi. Bir kahramanlık destanı. Bir yiğitlik koçaklaması. Çok yakında izlemeye hazır olacak.

Teaser tanıtım videosu için ahan da buraya tıklayabilirsiniz.

YENİ Trailer tanıtım videosu için de aha şuraya.

Bu arada, blogumda hemen sağda bir süredir bulunan ankette "gizli hayranım olduğunu" beyan eden şıkkı seçenlerin sayısı hayli fazla. İlginç... :P

1 yorum:

Ragnor dedi ki...

Köygöçüren'i merakla bekliyorum. Mehmet'in bıyık süper olmuş. Tam 80'ler amerikan aksiyon filmi kahramanı havası var deri ceketle beraber :).

Beni biliyosun zaten açık hayranınım, saygılar :).