4 Ocak 2010 Pazartesi

Alet Edevat: Piranha Acoustica Q

Sevgili Günlük. Ben bugü... Bir dakika, burası günlük değil blog! Lakin ben bu sefer kafama göre yazacağım. Müziğe taş devrinden beri ilgim var. Gitar çalmayı denedim ama nasır tutmamış, zarif parmaklarla olmuyor. "Neden klavyeli bir enstrüman çalmıyorum?" diye sordum kendime. Tabii öğrenmem de lazım, hiçbir şey bilmezken gidip 2.000 TL'ye piyano almanın anlamı yok.

Ben de gidip org aldım. Evet, bildiğiniz org. Evet, alışveriş sitelerinde oyuncak kategorisinde gösteriliyor. Olsun, bir yerden başlamak lazım. Eh, benim gibi "bir yerden başlamak" isteyenler için de bu üründen bahsedeyim bari. Piranha Acoustica Q; 61 tuşlu, led ekranlı, 100 ses tınılı ve ritimli; Titreşim, Nota Uzatma, Perde Değiştirme gibi bilumum özellikleriyle, 99 TL fiyatına.

Hiç yorum yok: