6 Ocak 2010 Çarşamba

Muhtelif: Korsana Hayır... mı?

İki gün önce Left 4 Dead isimli bilgisayar oyununu aldım. Aktivasyon için oyunun kutusundaki şifreyi yazdım ve "Duplicate Product Key" hatası ile karşılaştım. Yani ambalajlı ve güvenlik şeritli kutunun içindeki şifre, daha önce başkası tarafından kullanılmış! Oyunu aldığım mağazanın bu konuda yapabileceği bir şey yok haliyle. STEAM yetkilileri kendilerine yazdığım yazıya ne zaman karşılık verirler bilmiyorum.

Belki siz bu yazıyı okuduğunuz zaman olay çözülmüş olur ama emeğe duyulan 69 TL'lik saygım süistimal edilmiş durumda ki böyle bir şey asla olmamalıydı.

Efendim? "KORSANA HAYIR" mı? Duyamadım?

3 yorum:

Ragnor dedi ki...

Bu sorun steamden çok oyunu satın aldığın dükkandan kaynaklanıyor, sorunu onların çözmesi sana başka bi oyun vermeleri vs. gerekiyor.

Kaldı ki kutulu almak yerine direk steam üzerinden alabilirdin oyunu, bu sayede böyle bir sıkıntıyı hiç yaşamazdın.

Korsana hala hayır anlayacağın :).

TayfunTuna dedi ki...

Kutulu almak için sebebim bir kampanya olmasıydı.

Oyunu aldığım yer de Teknosa, mağaza müşteri hizmetlerine danışmamı söyledi, müşteri hizmetleri de bana henüz geri dönüş yapmadı.

Korsan oyun alıp "Abi bunun CD-Key'i çalışmadı" diye bilgisayar dükkanına giren ergen çocuktan ne farkımız kaldı şimdi :D

Yabuya dedi ki...

Product Key'in çalışmama olayının Steam kuruluşu ile herhangi bir bağlantısı yok. Ragnor'un dediği gibi satış yapan firma ki TeknoSa oluyor, sorumlu o.

Steam kullanıcısı olarak oradan alışveriş yapmayı tercih etmiyorum. Kutulu oyun takıntım var, gerçi son indirimler çok gaza getirdi beni ama ^^

Demem odurki, ufak bir şanssızlık sonunda başına gelen bu olay seni orijinal kullanımdan uzaklaştırmasın, az sayıdaki bilinçli kullanıcların sayısı azalmasın.

Hadi iyi oyunlar.