27 Ocak 2010 Çarşamba

Muhtelif: Sonraki Sıkıcı Blog

Blogger'da tepedeki "Sonraki Blog" ibaresini görmüşsünüzdür. Tıkladığınızda önünüze rastgele bir blog getiriyor. Sıkıntıdan onlarca blog inceledim ve daha çok sıkıldım. Herkes abuk subuk, sıkıcı ve uzun bloglar yazarken ben hafif ve keyifli yazılar sunuyorum size, kıymetimi bilin lütfen. Dilerseniz ne demek istediğimi, örnekli anlatımlarla biraz inceleyelim.

Kimi sağdan soldan arakladığı şiirlerle dolduruyor blogunu, kimi sadece kendi uzmanlık alanına giren ve başka kimsenin ilgisini çekmeyeceği mesleki bilgiler paylaşıyor. En çok dikkatimi çeken bir başka kitle de, kendi küçük çocuğunun ağzından blog yazıyor; gelişimini, ilk adımlarını falan anlatıyor (Sanki bahsi geçen şeyler başka milyonlarca çocuk tarafından yapılmıyormuş gibi).

İyi, güzel, hoş ama kim açıp okuyor? Zaten okuma aşkı ile yanıp tutuşan bir millet değiliz ki!

Kusura bakmayın ama kendimi beğenmek istiyorum bu noktada. Sevgili okuyucularım için hem her telden yazıyorum hem de kısa ve öz, lezzetli paragraflar sunuyorum. Oooh, mis. Dumanı üstünde.

Yiyin efendiler!

Hiç yorum yok: