18 Eylül 2010 Cumartesi

Film: Gezginlerin Sürgünü Arena-TR'de!

Türkiye'nin en kapsamlı ve kaliteli torrent paylaşım sitelerinden biri olan Arena-TR'de, son kısa filmim "Gezginlerin Sürgünü" paylaşıldı. Torrent olarak hızlıca indirmek isteyen Arena-TR üyeleri, hemen şu adresi ziyaret edebilir:

http://www.arena-tr.com/details.php?id=23650

Ayrıca forumda film için açtığım başlık altında filme gelen tepkiler çok sevindirici. Kullanıcı adlarıyla beraber bu üyelerin bazı yorumlarını sizle paylaşmak istiyorum:

  • "Güzel olmuş kurguda başarılı. Bundan yola çıkılarak uzun metraj bir film çekilebilir" - Mythness
  • "O "amatör" yazısını kaldırın oradan hiç uymamış . İzlediğim en iyi Türk amatör kısa film çalışmasıydı tebrik ederim. Kurguda mantık hatası var derken beni dumurlara sürüklemesi de ayrı bir zevkti. Son olarak Evliya Çelebi'yi görmemle birlikte beni benden aldınız. Bence oyunculuğunuz da süperdi. Böyle devam edin." - VonRabie
  • "Fikir güzel, Kurgu da güzel. Biraz kasılırsa oscar adayı bi film çıkar bence." - magiruscu
  • "Hayran kaldım 'Türkiye de böyle kurgu oluşturabilenler de varmış' dedim gururlandım." - ehlikeyf
  • "Kurgu süper... Bu film sağlam oyuncularla bir Hollywood yapımı olsun, gişede patlama yapar..." - sed05
  • (Eleştiri de olacak elbet!) "Tamam senaryo yerinde, kamera hareketleri iyi falan ama - O diyaloglar nedir? Onlara bir çözüm bulun lütfen." - bysnake
  • "Tek kelimeyle güzel film, oyunculuk biraz daha iyi olursa kalitesi daha da artabilir." - onur28
  • "Hocam Cristopher Nolan'la akrabalık falan var mı :D" - unique

Hiç yorum yok: