14 Kasım 2010 Pazar

Alet Edevat: Sony Playstation Move

Kurban bayramınız mübarek olsun! Memleketim Eskişehir'deyim, bayram arifesindeki keyfim Playstation Move ile perçinlendi! Nihayet PlayStation 3 sahibi oldum. İyi de nereden çıktı bu? Gelin hep beraber müşkülpesent Tayfun'un PS3 macerasını okuyalım.

Malum, PS3 çıkalı çok uzun zaman oldu. Hatta neredeyse dört yıl geçmiş olması beni dehşete düşürdü. Uzun bir süre PC oyuncusu olarak devam ettim çünkü sağlam bir bilgisayarım vardı ve PS3 için çıkan çoğu oyunu PC'de oynamak mümkündü. Hala da mümkün ama sadece PS3'e çıkan (PS3 Exclusive) oyunlar giderek arttı. Metal Gear Solid 4, God of War III, Uncharted bunlardan bazıları.

Bu sene güzel kampanyaların yapılmasıyla "Acaba ben de mi alsam yahu?" demeye başladım ve fiyatları araştırdım. Herhangi bir ekstrası olmayan 120Gb Slim modelin 549TL'ye varan kampanyalarla satıldığını duydum ama göremedim, mağazaya gidene kadar bu sınırlı stok ürünleri tükeniyordu.

Bunları saymazsak, şu anda fiyatlar çeşitli model paketleri için 749TL-839TL civarında seyrediyor. Bu paketlerin içinde ikinci Dual Shock kumandası veya ekstra bir oyun bulunuyor. Bense bugün Eskişehir Mediamarkt'tan 320Gb Move starter pack aldım ve kesinlikle ödediğim 749TL'ye değdiğini düşünüyorum. Bu paketin içinden hem 320Gb diskli Slim (ince) model, hem de Move kontrol çubuğu ve Eye kamerası çıkıyor. Bu Move pakedinin 149TL'den satıldığını hesaba katarsak, 320Gb slim modeli 600TL'ye almış oluyorum ki bu da güzel bir fiyat oldu benim için.

Yorumlarıma gelince: Beraberinde gelen demo diskin içinden çıkan dokuz oyun, bütün bir akşam boyunca bütün ailenin eğlencesi oldu. Masa tenisinden golfe uzanan çeşitli oyunlar gerçekten çok eğlenceli, üstelik Nintendo Wii'yi ikiye katlayıp dörde bölen grafiklerle bu tecrübeyi yaşamak muhteşem bir keyif haline geliyor. Move sistemi basit bir nişan yöntemi olmaktan öte, mesafenize ve tutuşunuza kadar hareketlerinizi birebir algılıyor.

Tüm bunların yanında, henüz hiç tatmadığım normal PS3 zevki var tabii. Onu da göreceğiz.

Sözün özü Sony PlayStation 3; Move sistemi, muhteşem görselli oyunları, kablosuz kontrol keyfi, 7.1 ses desteği veren Bluray Disk oynatma kabiliyeti, sabit sürücüsü ve internet bağlantısıyla ödediğiniz her kuruşu hak eden bir eğlence sistemi. Edinin!

Hiç yorum yok: