9 Nisan 2008 Çarşamba

Oyun: Need for Speed ProStreet

Ilık bir bahar akşamı. Nazar değmesin, havalar çok güzel. Yazın bu kadar güzel olmayacak, cayır cayır yanacağız, ondan söylüyorum. Güneş battıktan sonraki birkaç saati, Need For Speed ProStreet oynayarak geçirdim.

Efendim oyunumuz NFS serisinin şu ana kadar yapılmış son oyunu (Merak edenler için, serinin sayı bazında on birinci oyunu). Fazlaca gerçekçi olması, her şey yasal olduğundan yasadışı yarışların ve polis kovalamacalarının heyecanının gitmiş olması, kötü kontroller ve garip oyun yapısıyla oldukça eleştirildi.

Öte yandan ben bütün akşam bu oyunu oynadım, hatta bütün akşam boyunca resimde gördüğünüz emektar Subaru Impreza'yı sürdüm. Serinin diğer oyunlarına göre daha çok sabır isteyen, fakat sabrettiğinizde güzelliklerini keşfettiğiniz bir oyun. Denemediyseniz, deneyin. Deneyip de beğenmediyseniz, bir şans daha verin derim ben. Hayat güzel.

Hiç yorum yok: